جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S22   گلکسی S22 الترا   قاب ESR گلکسی اس 22 الترا | ESR Air Shield Boost Case Samsung Galaxy S22 Ultra

قاب ESR گلکسی اس 22 الترا | ESR Air Shield Boost Case Samsung Galaxy S22 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب کریستالی آیفون 13 پرو مکس مدل Air Shield Boost برند ESR

“قاب ESR Air Shield Boost سامسونگ S22 Ultra” در دو رنگ مشکی با متریال نرم و انعطاف پذیر و کریستالی شفاف می باشد که قسمت پشتی آن محکم و از متریال Acrylic است اما بامپری نسبتا انعطاف پذیر دارد تا گوشی به آسانی درون آن قرار بگیرد. این قاب دارای Air-Guard در گوشه ها می باشد تا از گوشی به بهترین شکل در برابر ضربه و شوک محافظت کند. همچنین یکی از ویژگی های این قاب استند نگهدارنده آن می باشد.

طراحی زیبا و شکیل

قاب Air Shield Boost در دو رنگ مشکی و کربستالی کاملا شفاف طراحی شده است. طراحی هر دو رنگ قاب شکیل و زیباست. رنگ مشکی نمایشگر صلابت و قدرت محافظت و مدل بی رنگ قاب، رنگ و طراج اصلی گوشی را نمایش خواهد داد.

گوشه های دارای Air-Guard و تست سقوط

چهار گوشه ی قاب از تکنولوژی Air-Guard بهره مند هستد تا در صورت سقوط ناگهانی گوشی و یا وارد شدن فشار به آن، این فشار دفع شود تا به گوشی آسیبی وارد نشود. همچنین این قاب تست های سقوط را با موفقبت گذرانده است تا در برابر فشار ناشی از سفوط نیز تا حدود زیادی مقاوم باشد.

استند نگهدارنده گوشی

یکی از ویژگی های برجسته قاب Air Shield Boost کیک استند آن می باشد که به نگهداری گوشی به صورت افقی یا عمودی کمک خواهد کرد. این استند نگهدارنده از 30 درجه تا 60 درجه قابلیت باز و بسته شدن دارد تا بهترین زاویه دید را انتحاب کنید.

محافظت از پنل لنزهای دوربین و لبه های صفحه نمایش


لبه های قاب ESR Air Shield Boost سامسونگ S22 Ultra کمی برجسته طراحی شده اند تا از لبه های صفحه نمایش گوشی محاقظت کنند. در قسمت پنل لنزهای دوربین نیز قاب کمی برجسته تر است تا از این ناحیه حساس نیز در برابر خط و خش و آسیب های مشابه هم محافظت شود.

سازگار با شارژرهای وایرلس

از ویژگی های مهم قاب Air Shield Boost سازگاری آن با انواع شارژرهای وایرلس می باشد. بنابراین برای شارژ سامسونگ گلکسی اس 22 الترا لازم نیست قاب را از گوشی جدا کنید. تنها کافیست گوشی را بر روی شارژر قرار دهید.

قاب ESR مدل Air Shield Boost
مناسب برای Samsung Galaxy S22 Ultra
گوشه های دارای Air-Guard برای محافظت کامل از گوشی در برابر ضربه، سقوط و شوک
لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش در برابر خط و خش
در دو طرح مشکی و شفاف کریستالی
پشتیبانی کامل از شارژرهای وایرلس
سبک و باریک

برندESR
مناسب برایسامسونگ Galaxy S22 Ultra
سایر ویژگی‌هاپشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, سبک و باریک, قابلیت تبدیل شدن به استند, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر ضربه
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

قاب ESR گلکسی اس 22 الترا | ESR Air Shield Boost Case Samsung Galaxy S22 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط